Ny mobil?

Min mobil har lagt av. Jag som tyckte jag nyss köpte en ny, är visserligen bra precis 2 år sen men för mig är det nytt. Fast det verkar inte som att mobiltelefoner håller så mycket längre än så. Eller så kanske det kan bero på mina barn... Olina har ibland fått tag på den & hon gillar att suga på den... Är de inte gjorda för det kanske? Den har ju varit dålig ett tag, men efter att hon dreglat i den har den blivit alldeles "kajko". Den stänger av sig själv, står & blinkar, tar inte laddning, står att jag inte har ett SIM-kort ... u name it! Så det kanske är dags för en ny... Men vilken ska man ha???? Vill ha en Sony-Ericsson, & har hittat några som skulle kunna duga. Men jag vill ha ALLA funktioner! Varför kan man inte få komponera ihop sin egna mobil? Snygg design, snygg färg, bra kamera, bra med minne, gps (Onödigt?) samt Mp3. Och varför inte messenger? (fast det kanske alla mobiler har eller?) Är ju själv inte så teknisk så det måste såklart vara en lättsam telefon också.... Har försökt surfa runt lite grann idag, men med två små barn hemma är det alldeles hopplöst att försöka. Har suttit här en timma nu, men ändå inte blivit klokare. Anton vill rita men pennorna är fel, Olina har stängt av datorn i 2 omgångar (konstigt att även datorn verkar helt paj eller?) Nu ger jag upp & ska ta & göra det jag egentligen skulle göra idag. Nämligen städa & tvätta samt roa mina barn. Sen kommer Hanna & Wille på besök. Japp, nu är det slagsmål i köket så får nog surfa ikväll istället.... Om bara Anton somnar i tid någon endaste gång!

Vet ni förresten någon mobil som skulle passa så hojta gärna till!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: granne

Tror inte den mobilen är uppfunnen ännu!

2008-09-07 @ 20:05:25
URL: http://livet i svedjelandet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0