Mamma - du är pimpressan

Det var vad Anton sa till mig nu & då blir man så glad & smälter :-) Han säger även till Olina att hon är "lilla pimpressan" Tror då naturligtvis att han ska säga att Marcus är prinsen, eller möjligtvis kungen men där tog jag fel för pappa är såklart.... håll i er nu för jag tror att det är fler än jag som skrattar.... pappa är HUNDEN! hahaha ja....det kanske var bra det med men själv titulerar jag mig hellre som "pimpressa" :-)

Strax efteråt frågar han mig varför jag är så ful? Va? Nä.... tycker han det? Vad menar du? frågar jag. Varför är du så ful om fingrarna? undrar han då & syftar på mina blåbärsrensande fingrar. Phu... då kan jag andas ut igen :-)

Kommentarer
Postat av: Katrine

Haha han är för söt den där Anton ;)

2008-09-23 @ 10:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0