Stackars lilla Anton!

Just nu är det många inlägg som handlar om vår otur, men det verkar som att det är mycket sånt nu. Idag var vi iväg på den årliga "vårstädningen" på dagis. Anton lekte ute på gården & jag var precis ute & hängde tvätt. Solen sken men det blåste rätt friskt.  Såg hur barnen gick mot ytterdörren & en liten stund senare får jag höra ett skrik, Antons skrik! Slänger tvätten & springer, för Anton sitter fast med tummen i ytterdörren! Hela dörren var stängd 6 tummen emellan. Stackars stackars lilla Anton! Det blev korsdrag & dörren blåste igen precis när han skulle gå in. Tur för honom att byförening satt in lite billigare dörrar så det inte var de här riktiga välisolerade dörrarna. Hade det varit en sån hade den klippt av fingret antar jag. nu klarade han sig undan med blånagel & lite svullet & rött. Men i veckan är det vi som åker iväg & införskaffar en sån gasfjäder att sätta upp nästa helg på fixardagen. Nu ska det väl ändå inte kunna bli mer olyckor för honom? Jag menar... tredje gången gillt eller vad säger man?


Kommentarer
Postat av: Sofia

Men stackars Anton... Ska se om jag kan hitta någon skyddsängel att ge honom. Han verkar behöva en sådan. Vi får verkligen hoppas att det inte sker något mer nu.
Kram!

2008-05-18 @ 22:47:49
URL: http://svensberg.blogg.se
Postat av: Katrine

Usch han har haft det hårt ett tag nu Anton, hoppas det vänder ;)

2008-05-19 @ 21:39:20
URL: http://www.khd.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0