28 år & Midsommar!

Ett kort litet inlägg för att gratta mig själv på födelsedagen :-)

Har börjat dagen med kaffe på säng (som jag önskat mig) & sen lite förberedelser för midsommarfirande. Har fått en studsmatta i födelsedagspresent som  pappa, Rickard & Simon håller på att sätta ihop. Så sen är det väl dags för ett premiärhopp :-) Anton hade köpt ett sött litet hus att ha i blomkrukan (han tyckte mormor kunde bo där....) & av Simon fick jag en bordsfläkt. Perfekt att ha i sovrummet när det är heta dagar! Andra presenter är blommor & halsband - vad mer kan man önska sig?!

Lite senare ska vi iväg på traditionsenligt midsommar firande i Västanede. Jag hoppas bara på att vädret ska bli lite stadigare så jag kan ha sommarklänning & blomsterkrans i håret!

Hoppas ni alla har en trevlig dag - det tänker jag ha!

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Visst.Det har jag. Skål på dig hoppande dam i blomsterkrans och sommarplagg, Hälsar ULF

2008-06-20 @ 22:24:54
Postat av: Katrine

Grattis i efterskott och gratulerar till det blivande fasterskapet också ;)

2008-06-21 @ 10:17:43
Postat av: Malin

Hej!



Vad kul att du hittade till min blogg och det var roligt att se dig igår, det var nog på Ikea för några år sedan sist va?

Är en rätt ny bloggare, men det är skoj att kunna se vad folk har för sig nuförtiden faktiskt =)

Ha det så bra.

Kram Malin

2008-09-02 @ 12:55:52
URL: http://hollywoodstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0