So long....

ja nu är väskan packad. Mamma & pappa är här & allt är klart för avfärd. Marcus vet fortfarande inget mer än att han ska åka bort imorgon. Tror han är lite nyfiken... & nervös!

Pappa skrattar åt min packning, men än så länge har jag fått plats med allt i 1 enda väska! Fast då är inte necessären i än... jag hoppas den får plats! Finns inte mycket plats kvar för shopping, men Olinas blöjor tar ju upp en del av väskan & de kommer ju användas så kanske får vi i en del... Har lovat Simon att han ska få någonting. Erbjöd ett par kalsonger & ett par strumpor :-) Då sa han bara att "jag blir glad över det också Sandra!" :-)

Allt som bara kan gå fel hela veckan har gått fel. Så nu hoppas jag bara att turen vänt. Annars lär väl tåget vara försenat, båten sjunka eller så missar vi helt enkelt alltihopa på grund av all denna snö som faller! (Vart är våren?!?)

Just ja, för er som inte vet: Vi ska till Tallin & bo på SPA-hotell!

Så håll tummarna för att vår otur har vänt! För nu ska jag slappa & bara ta det lugnt & mysa. Kommer sakna barnen massor men det kan kanske behövas :-)

Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Ulf

Väkommen hem till byn Svedjelandet efter Tallin-resan. Hoppas ni hade det fint. Nu har du ju ditt eget SPA att ta hand om. Hälsningar "Etablerad kattvakt"

2008-04-14 @ 13:05:21
URL: http://perfectbynature.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0