Dagens (eller kanske årets) mest korkade sak

...ja den står jag för! Vet inte om jag ska skratta eller gråta heller. För egentligen är det ju inte hela världen, & rätt så roligt om man tänker efter riktigt noga.
Ja vad är det då jag gjort? Håll i er;

JAG HAR ELDAT UPP 1000 KRONOR! Jo det är verkligen sant, & absolut inte ett försenat aprilskämt heller .Tyvärr. Så sorry Ulf, du som pratat om att du alltid velat göra det, jag hann före!

Hur gick då det här till? Jo, jag hade 2 st 500 lappar, som i väntan på att hamna i plånboken, hade blivit lagda i min jackficka. Så städade jag bilen idag men hade ingen skräppåse. Så alla bensinkvitton & parkeringsbiljetter hamnade i min ficka tills jag gick in. Då slängde jag allt jag hade i fickorna i vedpannan. Alldeles nyss skulle Marcus tända upp & när det börjat brinna säger han; "Vad är det här då?" & petar ut 2st 500-lappar som brinner för fullt!

Jaja, så kan det gå! Nu vet ni hur mycket pengar jag har, som till & med använder de som eldtänne!!!


Kommentarer
Postat av: Samma läggning

God kväll Sandra.Vad kul att att få veta att vi har samma läggning, du och jag. Fast nog är det litet perverst,men oj vilken njutning att se stålarna brinna. Tycker tamefaan att fler borde prova på denna lilla lek. Mera drift som brinner höjer njutningsgraden avsevärt. Kanske kan vi bilda en förening för detta. För visst har vi för mycket av denna eftertraktade sedelvara.Hälsar U.S

2008-04-06 @ 22:57:03
URL: http://perfectbynature.blogg.se
Postat av: Sofia

MEEEEN! Vad gör du??? Jag vet inte heller om jag ska skratta eller gråta åt dig =) Fy så förbannad jag hade blivit om jag gjort samma sak. Ja ja.. nu är det gjort.
Kram!

2008-04-06 @ 23:07:03
Postat av: Sandra

Ja... vad ska man säga?! Korkat! Fast rätt skoj ändå om man inte behöver pengarna...

2008-04-07 @ 07:41:21
URL: http://svedjelandet.blogg.se
Postat av: Hanna

Hej sandra! men guuuud vad hemskt! vilken ångest.. fy fan! fyyy fasiken vad trist... man börjar ju tro att du är värsta rikingen... kram mitt i eländet

2008-04-07 @ 12:41:13
URL: http://blogg.op.se/ragundahanna

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0