2 små lappar i ett kuvert

Ja det har jag nu i min handväska i väntan på att de kanske förvandlas till 2 st nya 500-lappar! Har jag legat hela natten & grämt mig... Eller det har jag nog inte egentligen, somnade som en stock på soffan igår. Men funderat över vad jag har gjort ,det har jag. Fick höra att eftersom siffrorna är kvar så ska det nog gå att få ut en ny peng på banken. Åtminstone den ena femhundringen är ju "hel", om än lite bränd & skör. Så har jag tur får jag åtminstone tillbaka 500 kr. Känns _liiiite_ bättre då.


Nä nu är det bäst jag sätter fart. Ska till ÖStersund i dag, & ett besök på banken är givet! Ett möte & sen lunchdejt med Linda. Ska bli roligt! Sen måste jag försöka hitta stövlar & galonhandskar. Mina stackars barn har bara trasiga eller för små vårkläder! Haha, jag kanske inte ska klaga över att de är ute på så lite på dagis. Nu är det ju rätt praktiskt, så hinner ingen märkar att jag fortfarande inte hunnit handla kläder till mina barn ;-)


/Sandra

Kommentarer
Postat av: Anonym

Som ordföranden i den nya föreningen "Driften Brinner" har du säkert turen på din sida. Så-klart behöver du inte gråta över spild mjölk.Stålarna kommer tillbaka. Om inte av banken, så på annat vis.Uttrycker sig "Mandom mod och morska MÄN" i riktning mot brevlådan!
Ha förtröstan i denna tid.

2008-04-07 @ 13:56:42
URL: http://perfectbynature.blogg.se
Postat av: Marjaana

Hej Sandra...nu har du fått en läsare till...Kram

2008-04-07 @ 15:28:57
Postat av: Sofia

Markus påpekade siffrorna på lapparna det första han gjorde. Han sa att du säkerligen kunde växla in den ena av dem. Den andra ser lite mer förstörd ut =(
Vad ska du säga på banken? Öh...jag hade ingen näver och inget tidningspapper så jag...
Ha ha
KRAM!!!

2008-04-07 @ 21:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0